Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Kontakty

Potřebujete poradit?
JuniorTextil.cz
tel: +420 775 936 659
info(a)juniortextil.cz
IČ: 74816446
www.juniortextil.cz

Doporučujeme

Vaše cena 165 Kč
skladem
Vaše cena 125 Kč
skladem
Vaše cena 199 Kč
skladem

» Reklamace
Postup při reklamaci

Jak postupovat při reklamaci dětského oblečení

Vyplňte údaje nutné k vaši identifikaci a podrobně popište případnou závadu. K nahlášení reklamace můžete využít reklamační formulář v elektronické podobě viz. níže, nebo v písemné formě vytisknout a vyplnit reklamační formulář (zde).

Co by jste měli dodat k reklamaci dětského oblečení:

  1. reklamované zboží (kompletní, aby bylo možno jej otestovat) je třeba zaslat, nebo dopravit čisté, zbavené nečistot, hygienicky nezávadné a zabalené v odpovídajícím obalu, aby přepravou nedošlo k případnému mechanickému poškození
  2. kopie dokladu o koupi - faktura (doporučujeme ponechat si originál; pokud bude reklamace vyřízena formou opravy, prodlužuje se záruční doba o dobu reklamačního řízení)
  3. přesný popis závady
  4. požadovaný způsob vyřízení reklamace
  5. jméno a příjmení, adresa pro případné zaslání reklamace, doporučujeme telefonní a emailový kontakt

Při nedodání patřičných dokumentů pro identifikaci zákazníka a závady bude započato reklamační řízení až po dodání všech nutných dokladů. Doporučujeme vytisknout a vyplnit reklamační formulář (ke stažení zde) a odeslat spolu se zbožím.

Reklamované zboží zasílejte na adresu (ne na dobírku): Juniortextil.cz, Eva Randová, Hodice 227, 589 01 Třešť

Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Mezernik

Reklamační formulář
Jméno a příjmení: *
E-mail: *
Telefon: *
Adresa : *
Způsob reklamace: *
Způsob převzetí: *
Číslo objednávky (číslo daňového dokladu): *
Název zboží: *
Přesný popis závady: *
Opište text z obrázku: *
captcha