Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Kontakty

Potřebujete poradit?
JuniorTextil.cz
tel: +420 775 936 659
info(a)juniortextil.cz
IČ: 74816446
www.juniortextil.cz

Doporučujeme

Vaše cena 125 Kč
skladem
Vaše cena 125 Kč
skladem
Vaše cena 199 Kč
skladem

Doprava a platba
Doprava a platba

Doprava a platba pro Českou republiku

Dodací lhůta

Objednávku vyřizujeme zpravidla do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude možné odeslat do 7 dnů, oznámíme Vám předpokládaný termín dodání nebo nabídneme jiný srovnatelný výrobek. V tomto případě si však vyžádáme Vaše odsouhlasení.

DOPRAVA - jak vám zboží doručíme?

Objednávky jsou odesílané prostřednictvím České pošty, nebo kurýrní službu PPL.

Česká pošta - Doporučená zásilka

Česká pošta

 

- při platbě převodem na náš účet je cena dopravného: 45,- Kč

- při platbě na dobírku je účtována částka: +39,- Kč

 

Česká pošta - balík do ruky

Logo CP

 

- při platbě převodem na náš účet je cena dopravného: 105,- Kč

- při platbě na dobírku je účtována částka: +39,- Kč

PPL - kurýrní služba

PPL kurýr

 

- při platbě převodem na náš účet je cena dopravného: 89,- Kč

- při platbě na dobírku je účtována částka: +39,- Kč


Při nákupu nad 1000 Kč je doprava ZDARMA.

Mezernik

Způsoby platby:

Platba předem na účet

  • ČR - platba předem převodem na náš bankovní účet v Kč: 2500338648/2010 u Fio banky na základě platebních údajů, které Vám přijdou po potvrzení objednávky e-mailem. Variabilní symbol uvádějte číslo objednávky
  • Zboží je odesláno po připsání platby na náš účet (cca do 2 pracovních dnů). Pokud nám zašlete na e-mail potvrzení o platbě, zboží Vám odešleme ihned.
  • Platba na dobírku

  • platba v hotovosti dopravci při převzetí zboží, nebo na poště při vyzvednutí balíčku.
  • Mezernik

    Kontrola zboží při převzatí od dopravce

    Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda je obal balíku a lepicí páska neporušená. V případě jakýchkoli nesrovnalostí balík nepřebírejte a reklamujte zásilku přímo u dopravce. Dopravce s vámi sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli.